21 Nisan 2012 Cumartesi

Yöresel Lezzetler Etkinligi (Milföylü Lezzetler Zeytin Ezmeli ve Lorlu milföy )

 Tarif No 111
Gönderen :susamcorekotu 
Tarifin Adı : Milföylü Lezzetler
 Zeytin Ezmeli ve Lorlu milföy

 Ellerine saglık feriha hanım çok güzeller milföylü lezzetlerin ege yöresinde yetişen zeytin çeşitlerinden zeytin ezmesinide etkinligimize girmiş oldu üzerlerinde çok hoş görüntü olmuş. desdegin için teşekkürler arkadaşım tekrar beklerim

MERHABALAR SEVGİLİ GÖNÜL DOSTLARI:)


HAYIRLI BİR HAFTA SONU GEÇİRELİM İNŞALLAH,NİSAN YAĞMURLARI YERYÜZÜNÜ RIZIKLANDIRIP YEŞERTTİĞİ GİBİ GÖNÜLLERİMİZİ DE YEŞERTSİN:)


Bugün sizlerle çoğumuzun elinin altında kurtarıcı gibi bulunan milföylerle yaptığım misafirlerime ikram ettiğim atıştırmalık mahiyetindeki mini lezzetleri paylaşmak istedim,kolaycılık ama bu aralar gücüm bunlara yetiyor:(


Bir kısmının üzerine zeytin ezmesi sürüp rulo yaptım,1 parmak eninde kesip üstlerine yumurta sarısı sürdüm,bir kısmını da 4 e bölüp mini muffin kalıplarına yerleştirip pişirdim,ortalarını biraz bastırıp içine tuzsur lor,çeri domates ve biberli zeytin koydum

1 yorum:

sünnet organizasyonu dedi ki...

Çok güzel görünüyor...